Malin Åkerström

Som att flyga

Publicerad 2017-03-02 20:54:46 i Allmänt,

Alltså denna dag kommer jag att somna lycklig. Mina hästar har varit magiska! 


Jag började med att hoppa Cara imorse och gjorde en övning som var toppen för henne men som hon också gjorde långt över förväntan. Hoppade inte alls mycket utan bara ett par språng på slutet på hennes tävlingshöjd men The sky is her limit så det var bara att ta ett stadigt tag i manen och knipa med benen för att hänga med. Det är som att flyga. Hon är magisk och jag finner inte ord nog att beskriva den fantastiska känslan dagar som dessa. 

Isa har jag nu på kvällen tränat för Lotta och hon är en sagohäst. Hon är fantastisk och jag tycker att det hela tiden går framåt. Jag hittar mer och mer hur jag ska rida henne. Älskar henne!! 

Mellan dessa magiska hästars hoppning har jag varit hos min ännu mer magiska mormor. Hon fixar så mycket god mat och fika och är bara jordens bästa människa på alla sätt och vis. Att ha henne i mitt liv är livsviktigt. Det betyder allt att få dela så mycket tillsammans med henne. 

Jag har förstås jobbat en sväng idag också men jag har jobbat med skolan hemifrån så dagen har helt klart varit bra. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela