Malin Åkerström

Sommarlov

Publicerad 2017-06-02 11:40:01 i Allmänt,

Nu har jag precis checkat ut från skolan för ett långt sommarlov!!! Mentalt har jag redan gått på sommarlov för längesedan men nu är det på riktigt. Bara att jobba på under en period innan landet väntar och jobbtimmarna blir lite färre. 


Topanga är beräknad att gå över tiden 3-4 veckor tyvärr så fölet som var planerat till nästa helg kommer inte ännu.. Hade Topanga varit frisk så hade det inte spelat någon roll men varje dag som hon går såhär stor och tung är tuff. Min älskade svarta prinsessa är återigen så tapper, så tålmodig och så himla duktig. 

Ikväll åker jag till Strömsholm med min favorit Jenny och hennes dotter Eila. Imorgon tävlar jag Virus där. Jag och Jenny måste ta igen lite förlorad tid så vi åker redan ikväll. 

Cara fick två dagar ledigt efter sundbyholm men tränas nu inför sin sista tävling innan hon också får sommarlov.

Min syster fick en ny häst i veckan som vi kallar för Lady och hon är så fin så jag vill ha henne själv. Vi var nere i Skåne i förra veckan och provred henne och vilken känsla hon ger. Sis kommer få så kul med henne!


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela