Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2017-02-06 22:29:06 i Allmänt,

Min helg började idag så ingen måndagsångest här inte. Jag har jobbat hela helgen och även idag men jag hade sovmorgon så jag räknar mig som ledig ändå. Jag sov 10 timmar non stop inatt så trött var jag. 


Idag har äntligen lite snö kommit så man kan göra annat än att endast skritta ut. Både Isa och Cara har galopperat i snön idag. 

Både igår och idag har jag "ridit" på Agnetas Classe. Jag åker mest med känns det som men han känns stabil i skritt och trav nu. Vi har fortfarande livlinan på (longerlinan) men jag tror att vi snart kan ta bort den. 

Utöver ridning, skola och jobb så spenderar jag en hel del tid på att rykta och borsta på Topanga och Contendra. C har återbesök på fredag och jag är lite kluven inför det och nervös förstås.

Veckans största händelse är ju att Cara gör årsdebut på tävlingsbanorna och Isa gör sin första start i Sverige och första med mig. Det kommer med andra ord att bli en sjukt rolig helg. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela