Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2017-02-03 08:32:08 i Allmänt,

Tidig morgon idag för att hinna till min tid på käkkirurgen som alltså ligger på Huddinge sjukhus. Pendeln ville såklart inte fungera så jag fick ta bilen istället. Ganska skönt men för en fattig student så svider det i plånboken när bilen åker för mycket. Besöket var bara värdelöst också med ett extremt otrevligt bemötande och det betalade jag dyra pengar för... Suck alltså. Jag är så less på detta så jag ger upp nu. Snart 5 år sedan jag spräckte min käke och inte en endaste liten människa kan skriva ett slutintyg. Det kan ju bli bättre, men när då? 


Igår var det Lotta träning och mitt och Isas sista ordentliga genrep inför vår tävlingsdebut nästa helg. Det gick bra, vi har mycket att jobba på men Lotta såg en förbättring på bara två veckor vilket var kul. Vi hoppade lite mer linjer och så vilket jag inte gjort med Isa men hon är ju fantastisk mestadels av tiden. När hon blir stark och van vid att jag rider och inte en stor man så kommer det inte finnas ord nog att beskriva henne. 

Cara har uppfört sig hela veckan so far. Hon är lite trött vilket är bra för då är hon snäll. Hon ska ju också tävla nästa helg och det kan gå precis hur som helst. Det jag vet är att hindren inte kommer att vara problemen. Hon är ju inne i någon slags 5års trots vilket gör att uppstigning, framridning och sådant där kan ställa till det. Men det ska ändå bli så kul att tävla henne igen. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela