Malin Åkerström

Sundbyholm --> Sportrider

Publicerad 2017-08-04 21:49:05 i Allmänt,

Jag och Vera är hemma från tre dygn på Sundbyholm. Vi har skuttat igenom 110, 120 och 125cm med 4 fel i varje. Surt såklart men helt ärligt så kan jag inte vara mer nöjd med henne än vad jag är. Hon är fantastisk och känslan är så himla himla bra. Lite kommunikationsmissar för att jag inte kan styra henne på bästa sätt ännu. Så mysigt med lite egentid med henne för att lära känna henne lite bättre också. Jag hoppade även Selma som börjar bli så himla fin nu. Hon är fortfarande väldigt grön men jag tycker hon är så fin och känslan blir bara bättre och bättre. Faktiskt hoppade jag även en annan häst för första gången som kallas Crille och även han gick som tåget men 4fel har lite förföljt mig i veckan. Men så kul att vara omringad av så härliga och snälla hästägare som alltid hejar och stöttar. 


Jag har även hunnit hänga en hel kväll och natt med Emmie och det var så mysigt. Hon är en så fin vän som alltid finns där och är en av få som tar sig tid att lyssna när man behöver någon att prata med. 

Jag kom hem igårkväll och åkte såklart raka vägen till Topanga och Amy, hästarna som gör att livet känns meningsfullt. Så skönt att få krypa ner i halmen och ha Amys huvud i sin famn. De stunderna lever jag verkligen för. De stunderna tänker jag inte utan bara njuter av stunden och älskar livet. 

Cara har jag trimmat på förstås sen jag kom hem för imorgon packar jag och Maria in henne och Lady i transporten och styr mot Sportrider för tävling. 

Kommentarer

Postat av: Emmie

Publicerad 2017-08-04 22:19:48

Alltid för dig, var mys att du kom! <3 Saknar dig!

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela