Malin Åkerström

Min födelsedag.

Publicerad 2017-04-09 22:44:14 i Allmänt,

Idag är det min dag, min födelsedag. Jag är så glad över alla som tagit sig tid att gratta mig. Allra mest glad är jag över min mormor och min familj som gjort allt för att göra denna dag till den bästa. 


Dagen har varit rätt lugn och jag har varit hos alla mina älskade hästar. Dagens största händelse var att fina Mum från jobbet vann sin comeback på Bro Park. Så roligt och extra roligt när det just var Mum. Jag fick henne som projekt min första vecka på detta jobb och hon är verkligen en häst av hög kvalitet. 

Topanga har stått ute i solen och får gå ett varv på ridbanan ett par gånger idag. Hon blir så glad så jag blir helt rörd. Finaste älskade Topanga. 

Cara och jag hade en underbart härlig ridtur i kvällssolen och hon kändes super vilket hon även gjorde under gårdagens tävling. Hon hoppade då 110cm i Björklinge med ett ner men med många fina språng. Nu ska vi träna vidare med galoppträning och styrketräning några veckor innan utomhussäsongen börjar. Älskar henne och att arbeta med henne. Hon är på gång nu känns det som även om hon behöver lite tid att hinna få ordning på sin gängliga kropp. 

En stor händelse för veckan är att Isa är frisk och är under igångsättning. Det var inget allvarligt utan hon drog till sig när hon skenade i hagen med en rad slidestops. Men jag har hunnit sakna att jobba med henne så jag är superglad över att väntan bara blev 2 veckor lång. 


Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela