Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2016-09-18 21:06:34 i Allmänt,

Även denna helg har susat förbi. Men denna helg gör det ingenting för jag längtar så mycket till nästa helg då det är tävling på Sundbyholm igen med Diva och Virus.

Hur som helst så har Cara tränat hoppning och dressyr sen sist. I torsdags hoppade hon för Lotta och det gick riktigt bra. Jag fick bra hjälp av Lotta och mina tankar och planer kring Cara höll Lotta helt med om så det var bra. Idag tränade vi dressyr för Birre och trots en kaotisk start så blev själva träningen super. Verkligen precis vad jag och Cara behövde och Cara visade att hon visst kan vara världens bästa bebis även om hon först skulle se hur långt hon kunde kasta sin ryttare.. Men bästa är hon ändå!

Diva har jag ridit ut på nästan hela veckan men igår hoppade vi lite styrke och teknikhoppning och hon var verkligen WOW. Så himla fin och så himla magisk att hoppa på!

Jag har jobbat båda dagarna i helgen. Tre hästar per dag har ridits och igår hade jag en del stalltjänst också. Superbra verkligen och jag har fått en favorithäst på jobbet. En som är riktigt rolig att rida och går under smeknamnet Mum.

I övrigt spenderar jag mycket tid med ryktborsten och Contendra. Vi myser varje dag vilket jag också gör med The One and Only - Topanga.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela