Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2016-09-02 22:47:12 i Allmänt,

Yeey finally helg!! Gårdagens hoppning för Lotta med Diva lättade helt klart upp den gråa tonen som lagt beslag på mitt liv. Träningen var superbra och Diva ännu bättre. Vi har såklart en mängd saker att jobba med men hon är ändå bäst i mina ögon och hon sprider så enormt mycket glädje. Nu längtar jag ihjäl mig till nästa helgs tävling.

Idag var jag i skolan innan jag åkte förbi Topanga som nu har flyttat hem till Maria där hon ska stanna tills strax innan fölet ska komma (om fölis finns kvar). Sen åkte jag till mina hästar som Hovis skodde och när jag inte fixade med hästar till honom och in och ut så red jag ut på Cara och Diva. Cara kan vi dra ett streck över idag och jag tror att min hovslagare kände likadant för fy satan vilken fel sida hon måste ha vaknat på. Men trots det så fick jag någorlunda ordning på skritt och trav, galopp var det inte tal om idag. Diva kändes däremot fin trots ett lättare joggingpass.

Jag åkte sen till jobbet och red två hästar där innan jag åkte tillbaka till mina hästar för insläpp och kvällsfodring.

Nu ska jag sova och invänta en jobbhelg men det ska bli kul!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela