Malin Åkerström

Super Diva

Publicerad 2016-10-08 22:11:45 i Allmänt,

Jag älskar den där lilla lilla hästen. Hon är fantastisk på alla sätt och vis och på alla håll och kanter. Idag började inomhussäsongen och vi har inte varit på topp kanske men helt okej. Vi har hoppat lite lägre idag då Diva är lite mer spänd inne. 120+130cm och med pris i 130cm. Jag är glad över att dagen blev vad jag ville uppnå. Att Diva vill det här lika mycket som jag gör. Varje dag är jag tacksam över henne.

Virus hoppade 130cm idag och han är då aldrig spänd för något utan skuttar på likadant oavsett ställe, hindertyper eller höjd. Vi hade ett ner ur en kombination på en annars helt okej runda. Inte det bästa vi gjort men vi är inte helt omställda till inomhusdistanser och så ännu. Han hoppar vidare imorgon och Diva är klar för helgen.

En trevlig kväll med teamet från Dalarna gjorde denna kalla dag lite extra kul. Det är också kul att min mamma för första gången på länge är med!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela