Malin Åkerström

Onsdag

Publicerad 2016-10-05 07:12:58 i Allmänt,

Praktik, jobb och hästar rullar på. Det kommer bli 10 tuffa veckor att få ihop men det går. Just nu känns det dock som att jag har hamnat i en svacka men det går över. Jag har ett ganska bra schema på praktiken vilket underlättar mycket.

Hästarna har blivit vilda av kylan som kommit. Cara är mest vild och Diva blir spänd när hon är för pigg. Contendra är också pigg och röjer runt i hagen. Men för henne ser jag det som ett gott tecken. Väljer hon att springa och busa kan inte smärtan vara så besvärande.

I helgen är det inomhusdebut för säsongen. Det ska bli roligt! Hoppas att Diva har hunnit springa av sig lite energi innan bara men det tror jag.

Nu sitter jag på bussen påväg till Norrtälje och praktiken och jag älskar denna buss om man jämför med pendeln.. Den har hittills hållt sina tider bra också!

Igår var jag hos min prinsessa på kvällen. Hon har det bra hon och en liten stund hos henne som pussar på mig oavbrutet för att få godis förstås gör livet så mycket lättare. Hon är min motivation och hon är allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela