Malin Åkerström

Mysstund

Publicerad 2016-10-01 15:17:18 i Allmänt,

En galet intensiv dag håller på men när jag hittade Cara sovandes i hagen var jag såklart tvungen att pausa en stund och mysa med henne till Contendras besvikelse som kom och bet i min hjälm för att få uppmärksamheten istället.

Ännu så länge har jag fodrat här imorse och min syster följde med och red ut på Carola med mig och Cara . Superkul att Maria följde med och Cara kändes väldigt bra. Vid 09 var jag på jobbet och åkte med två hästar till banan för ett snabbjobb. Jag red den ena och shit alltså vilket adrenalinpåslag man får och vilken häftig känsla det är när det går sådär vansinnigt fort. Red sen två till på jobbet innan jag nu är tillbaka hos mina hästar för att rida Diva innan jag åker vidare och rider två stycken på Vällsta. Sen rullar jag mot södra sidan stan för gå på Eilas (Jennys dotter) poolparty. Hon fyller 8 år imorgon och självklart så ska det firas!

Vädret äger och mina hästar likaså <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela