Malin Åkerström

Helgen är över

Publicerad 2016-10-02 21:59:11 i Allmänt,

Helgen är över och det är dags att krypa ner i sängen så att jag är pigg imorgon när min praktik börjar. Trött är bara förnamnet på dagens kvällsstatus. Helgen har varit intensiv, händelserik och rolig!

Hästarna är ridna både på jobbet, hemma och Vällsta. Topanga är pysslad med och all stallskötsel är fixad. Idag åkte jag även med Agneta för att hämta hennes supersnälla unghäst. Jag hann med att gå på födelsedagsfirande i fredags hos min fina vän Matilda där även andra Matilda var, så trevligt och kul att träffa de igen. Igår var jag som tidigare nämnt på poolparty och idag åt jag lunch med Bell. Jag önskar verkligen att jag hade mer tid med mina vänner ibland och en sådan här helg ger verkligen glädje. Jag är lite av en outsider som inte kan följa med så ofta på grejer men trots det så är mina vänner helt fantastiska och tålmodiga.

I övrigt så har Diva haft en lugn vecka men är på g igen. Älskar henne! Cara har känts så bra hela veckan, älskar henne också! Contendra har det ryktats mycket på och ikväll när vi hade vår vanliga mysstund så högg det verkligen till i mig av saknad efter att träna henne. Jag saknar det så mycket så jag inte kan sätta ord på det och det är en ständig oro över framtiden med henne.

Nä nu ska jag sova. Godnatt

Kommentarer

Postat av: Ann-Marie

Publicerad 2016-10-02 23:15:46

Åh vad kul att få träffa Agnetas unghäst, är det Contendra eller är kanske det någon helt annan, hur som var hon väldigt väldigt fin.

//Ann-Marie

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela