Malin Åkerström

Wicky

Publicerad 2016-12-26 15:38:44 i Allmänt,

Om ni bara visste hur mycket jag saknar min tokiga underbara Wicky. Det som jag saknar allra mest är den glädjen hon spred i mitt liv. Hon var verkligen en på miljonen och att jag fick träffa henne under hennes resa genom livet är jag evigt tacksam över. Wicky var inte bara en häst för mig, hon var min bästa kompis.

Snart har hon varit död i ett helt år och det känns så konstigt. Hon var ju så levande. Men i mitt liv kommer hon för alltid att leva vidare inom mig.

F

Kommentarer

Postat av: Sanna

Publicerad 2016-12-26 23:13:43

Fina Wicky. Hon var en på miljonen. 💕

Postat av: Sanna

Publicerad 2016-12-26 23:13:44

Fina Wicky. Hon var en på miljonen. 💕

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela