Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2016-11-03 20:07:55 i Allmänt,

Vi är påväg hem från en torsdagsträning med Cara och Dockan. Tur att det finns träningar som lyser upp vardagen. Just nu är allt lite gråare och lite tyngre men mina hästar lyser upp tillvaron som de solstrålar de är.

Vi hoppade för Lena idag och hoppade serier. Perfekt vinterträning och perfekt för Cara som behöver bli starkare. Cara var superfin. Gjorde allting så bra och med en så fin inställning. Bästa bästa bästa hon!

I övrigt så händer det inte så mycket mer än praktik, jobb och hästarna. Diva har varit grymt fin hela veckan. Jag har för första gången varit i ridhuset för säsongen också. Det är då det börjar bli vinter på riktigt liksom.

I helgen är det tävling och det äger!! Tyvärr ska släkten åka till morfars minneslund för första gången och jag missar det vilket känns väldigt tungt. Tur att jag har Diva att spendera min dag med istället för då kommer det att kännas lite lättare. Jag är hur som helst oerhört tävlingssugen så utrustningen hänger redan färdigputsad i väntan på att bli packad. Diva är friserad och känns som sagt i fin form!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela