Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2016-05-29 21:24:07 i Allmänt,

Väldigt mätt sitter jag i bilen påväg hem från mormor. Hon fyller år och har bjudit på en fantastiskt god 3-rätters middag. Världens bästa mormor är hon!

Dagen började annars tidigt imorse med morgonfodring och utsläpp i mitt stall. Fixade foder och mockade då också men åkte hem och chillade sen då jag bara hann sova ett fåtal timmar inatt efter att ha varit på bröllop igår. 

Åkte sen till Diva och trimmade henne rätt länge. Byggde upp ett vattenhinder också eftersom det kan dyka upp i 140-klasser. Hon tittade inte alls! 

Efter Diva återvände jag till mina hästar för att rida Cara på ett fält. Det blev ett så kallat gaffeltruck pass för hon var helt vild och ville kasta mig av om jag tänkte träna på övergångar. Men skam den som ger sig hon blev superfin och inte ens trött. Hon kommer bli så bra!! 

Rätt lugn dag idag vilket har varit skönt efter en intensiv vecka. Det värsta är dock att min hemtenta också har tagit det lugnt.. Imorgon måste jag ta tag i den igen! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela