Malin Åkerström

Cara <3

Publicerad 2016-05-16 08:20:28 i Allmänt,

Alltså hur tar man in en så stor sak som att Cara vann igår!? För många är det vardag men för mig är det en stor dröm som gick i uppfyllelse. En dröm som jag nästan inte vågat drömma om så det är en stor dröm. 

Hur som helst så levererade hon fantastisk hoppning igår min Cara. Felfritt hoppade hon runt en ganska svår bana. Hon tittar inte på något och gav mig känslan av att flyga trots att hindren endast var 100cm höga. Jag fick tips av Åsa efter fredagen och tog till mig och försökte bättre och det gick ju bra. Med 2 hela poäng vann hon! Det är en överlägsen seger. Hon fick segertäcke, blommor, vinstrosett och hon fick springa ärevarv. Världsvan tävlingshäst nu nästan. Hon fick så fina poäng och omdömen. De bedömer 4 olika delar och hon fick betygen, 9 8,8 9 och 8,5. Lyckan och glädjen hos mig är obeskrivlig. 

Efter många timmar i bil igår kom vi hem inatt. Verkligen inatt och jag sitter på tåget mot skolan efter ett par få timmars sömn. Tur att glädjen över Cara gör att jag känner mig pigg. 

Mina fina älskade <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela