Malin Åkerström

Mot tävling

Publicerad 2016-03-05 08:33:33 i Allmänt,

Tentan är över och man kan pusta ut för en stund. Skönt och den gick inte bra men inte riktigt dåligt heller. 

Jag var klar med tentan ganska tidigt igår så jag kunde befria Asta och Princen från regnet lite tidigare än vanligt. Båda två var så himla fina att rida på också. Asta ger en så härlig känsla! 

Diva reds ut och joggades på en runda. Hon kändes mjuk och fin. 

Topanga red jag ut på och busade med barbacka. Det är kvalitétstid! 

Cara gjorde sitt bästa pass med mig i ridhuset igår så en stor guldstjärna till henne. Hon tar till sig och försöker sitt bästa. 

Contendra joggade bara lite lätt eftersom det blev ett tufft pass för Lotta i torsdags. 

Nu är vi snart framme i Eskilstuna hoppas jag för tävling med Diva och Contendra. Håll tummarna för oss och att Tendran är på humör idag! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela