Malin Åkerström

Landet levererar

Publicerad 2016-06-25 11:36:03 i Allmänt,

Jag har intagit solposition på landet som levererar med strålande sol idag. Gårdagen var lite mulen men kul blev den ändå. Jag åkte upp hit mitt på dagen med Cara och Pysen och hade fixat Contendra, Topanga och ridit Asta och Princen innan avfärd. Jag kom hit ut lagom till den obligatoriska midsommar glassen i hamncaféet. Vi åt middag med släkten på kvällen och sen åkte jag och min kusin Emma vidare på mer festliga äventyr. Det var jättekul att träffa alla här ute igen och extra roligt att Emma följde med.

Idag står det inte mycket att göra på mitt dagsschema. Sola och bada ska jag ägna de kommande timmarna åt. Hästarna får nog vila idag och landa lite här uppe. Men jag ska dit och fixa och pyssla i alla fall. Det känns dock tomt utan Topanga. Självklart utan Contendra också men Topanga har varit här i så många år så hon ska liksom vara det.

Om 1,5 vecka rullar vi mot sommarens stora händelse, FALSTERBO!! Eftersom att jag är taggad till tusen så har jag redan börjat packa och fixa lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela