Malin Åkerström

Kaos

Publicerad 2016-06-23 22:17:51 i Allmänt,

Tvättmaskinen går på högvarv och jag snurrar omkring som som en yr höna och packar grejer. Imorgon flyttar jag ut till landet. Även om jag åker hem nästa gång redan på måndag så vill jag ha allt packat och i ordning och även alla hästarnas grejer ska vara det. Familjen är redan på plats där uppe! 

Diva och Apple är också på landet och njuter tror jag i en hage med så mycket gräs man kan tänka sig. Jag hann rida Diva imorse innan jag körde upp de två. 

Väl hemma så red jag Asta och Princen innan jag åkte till mina hästar. Trimmade där på en superfin Cara och borstade på älskade Contendra. Inatt drömde jag att jag red på henne igen. När jag vaknade kände jag därför att kosta vad det kosta vill och ta den tid det behöver bara hon blir frisk. Hon bara måste bli det!! Packade ihop hästarnas grejer och tvättade Cara innan jag var klar där. 

Imorgon åker Cara och Pysen med mig upp till landet och Topanga och Contendra hämtar jag nästa vecka. Kommer sakna ihjäl mig utan de i 2 hela dagar men det blir bäst att de får vänta hemma! 

Cara <3 du är solstrålen i mitt liv just nu

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela