Malin Åkerström

Installerade på Runsten

Publicerad 2016-06-09 10:33:34 i Allmänt,

Igår framåt kvällen anlände jag till Runsten med Diva och Cara. Det är tävling hela helgen som står på schemat. Cara ska debutera på gräs inför Falsterbo och lyckas jag bara pricka hindren så ska det nog inte bli någon katastrof. 

Lite vemodigt är det att jag gör min sista tävling med Diva. Jag försöker att inte tänka på det för att jag vill göra bra rundor men det är svårt att undvika. 

Annars flytet det på med de andra hästarna. Contendra haltar fram i en mindre gräshage i väntan på nästa veterinärbesök. Asta och Princen har börjat att göra galoppjobb igen efter deras lugnare period. Jag har ridit lite på Agnetas häst Fia också + lite andra hästar. Jag får förhoppningar om saker att se fram emot men det verkar inte vara saker som blir av tyvärr. Typiskt! Det känns som att det mesta går emot mig just nu. Lite medvind skulle inte skada. 

Men nu är jag här och jag bor hos världens allra bästa Jenny och jag har min framtidshäst Cara med mig och det är inte fy skam faktiskt! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela