Malin Åkerström

Horsie

Publicerad 2016-06-30 18:53:03 i Allmänt,

Nu är alla mina prinsessor på ett och samma ställe. Vilken lycka och vad smidigt det är. Topanga blev så lycklig över att komma hit. Det är inte ofta hon gör något väsen av sig men man verkligen förstod vilken glädje hon kände. Här ute är det verkligen hästarnas hästliv. De strosar omkring ute och äter gräs dag som natt. De har kompisar och blir ompysslade dagligen.

Vi har Diva och Apple i en hage och Contendra, Cara, Topanga och Pysen i en.

Nu har jag och Maria precis ridit klart för idag. Jag red Diva och Cara och de kändes fina. Cara lite trött men troublemaker som pappa kallar henne kom hit igår och ställde till det med bus och spring, alltså Contendra! De har med andra ord kanske inte vilat så mycket...

Igår var jag hemma och red James, Asta och Princen. Asta gjorde årsbästa genom att inte bocka en gång på gräsbanan!! Nu börjar hon bli i balans tror jag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela