Malin Åkerström

Hemma

Publicerad 2016-06-28 06:50:06 i Allmänt,

Jag sitter i fotöljen hemma i stallet och väntar medan hästarna ska äta upp sin frukost för tillfället. Sen ska jag och Contendra vara hos veterinären 08, Topanga ska vara hos hovslagaren 12 och sen ytterligare ett veterinärbesök vid 15 med en ponny.

Jag åkte alltså hem igår eftermiddag från landet. Jag red Diva och Cara där ute på förmiddagen. Cara var magisk och kan ge en så underbar känsla. Diva var också fin! Väl hemma fixade jag Contendra och tvättade svans och ben så hon ser okej ut idag. Sen fixade jag Topanga och borstade på henne innan jag åkte till galopphästarna. Det blev varsin galopptur på gräset för dem. Så härlig kvällssol och pigga och glada hästar på det gjorde kvällen mycket bra.

Håll tummarna för min tendra idag!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela