Malin Åkerström

Framme på Strömsholm

Publicerad 2016-06-01 23:32:56 i Allmänt,

Jag sitter i bilen utanför stallarna på Strömsholm i väntan på att kunna komma in där jag ska bo. Det lär nog dröja ett tag till.. Diva är i alla fall installerad, matad och pussad på. 

Idag känns som dagen då hela min värld kollapsade. Tårarna svider bakom ögonlocken och en oro och ångest har gnagit sig fast inom mig. Jag måste vara stark och realistisk! Det känns så tungt och så svårt. Men vet ni man lever för hoppet och så länge hoppet finns så kämpar jag vidare och gör precis allt jag kan för att rädda upp situationen kring mina högt älskade hästar. Det har varit jobbigt förut och det har löst sig förut också. Men oron finns ändå ständigt närvarande som en jobbig klump i magen...

Men nu ska jag släppa det där och fokusera på det jag har framför mig. Tre dagars tävling med Dunder Divan är inte fy skam direkt. Det är fantastiskt. Imorgon kommer även Åsa och fina Virus hit så det ser jag extra mycket fram emot. 

Snart kommer jag somna här i bilen tror jag.. Men då har jag nära till Diva imorgon! 

<3 dig Tendran!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela