Malin Åkerström

Diva<3

Publicerad 2016-06-12 09:18:57 i Allmänt,

Diva har gjort en fantastisk tävlingshelg igen. I torsdags hoppade vi 130cm och vann den klassen. Så roligt och hon var verkligen perfekt!

I fredags hoppade vi 135cm och hon var så fin men jag klantade till det så vi rev sista hindret. 

Igår hoppade vi 140cm, jag visste att var vi felfria skulle chansen att få behålla henne ett tag till ändå finnas där. Det var riktigt vattenhinder med och jag har aldrig hoppat det med Diva annat än den längre mattan hemma i stallet. Jag var så nervös för jag ville så gärna vara felfri men visste att jag skulle vara nöjd med 4 eller 8 fel också. Men som hon krigade den där lilla kämpen till häst. Felfritt tog oss vi runt vilket inte många gjorde och tiden räckte till en tredjeplats. Så lycklig!!

Efter mycket om och men så får faktiskt Diva stanna en stund till hos mig. Vilket lättnad och det är helt klart helgens allra bästa pris. Även om jag idag fortfarande känner mig något omtumlad efter allt igår. Det är svårt att ta in allt och jag måste smälta denna helg i några dagar. Men som de har levererat mina små bruna tjejer <3 




Kommentarer

Postat av: sanna

Publicerad 2016-06-13 18:00:53

Underbart! Fantastiska hästar å bästa du. <3
Vilket lycka med Diva :) <3

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela