Malin Åkerström

Söndag

Publicerad 2016-07-17 20:11:11 i Allmänt,

Idag har jag varit världens lataste människa. Eller det började redan igårkväll faktiskt.

Gårdagen blev lång på ponnytävling. Vi var i Tierp med Pysen och Maria hoppade lätt b och jag lätt a. Pyseponnyn hoppade felfritt i båda starterna. När vi kom hem runt 21 så var jag sugen på att gå med några andra här ute på en spelning vid hamnen men när jag väl landat på landet så blev jag trött. Ingen partynisse kan jag kalla mig i alla fall.. Jag sov istället!

Idag har jag inte rört mig mycket mer än nödvändigt. Jag fodrade imorse och har sedan solat och hängt i soffan resten av dagen ungefär. Eller nu på kvällen har jag och Maria galopptränat Diva och Apple. Jag åkte faktiskt med mormor och två av mina yngre kusiner och köpte glass tidigare också. Idag känner jag mig ruskigt lat. Jag skyller på att 3 av hästarna är på semester. Cara har nu vilat i en vecka och denna vecka skulle kunna vara en hel oändlighet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela