Malin Åkerström

Medvind

Publicerad 2016-07-30 00:05:02 i Allmänt,

Efter regn kommer solsken och idag kom mitt solsken efter lite för mycket regnande. Topanga var dräktig på 16 dygn!!!!!

Jag vet att det fortfarande kan hända mycket men såhär långt är det ju så bra. Det är fortfarande en risk att det inte blir något och av tidigare erfarenheter kring föl så ska jag aldrig tro på att det kommer ett innan jag med egna ögon ser att det finns ett levande. Men det ska jag inte grubbla på nu för nu ska jag glädjas åt detta fantastiska besked tills nästa besök.

Alltså nervositeten när de ultraljudade henne och glädjen när det sa att det fanns en bebis är obeskrivlig. Överlycklig satte jag mig i bilen med min allra bästa vän där bak och jag kände bara att idag kan inget dra ner mig. Idag äger livet!

Älskade tappra fina Topanga är det bästa jag har. Hur speciellt detta kan bli kan nog ingen förstå. Hon betyder allt för mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela