Malin Åkerström

En mix

Publicerad 2016-07-03 01:46:09 i Allmänt,

Klockan är egentligen långt efter att min sovklocka har ringt men jag har varit och träffat några vänner här ute på landet. Kul att få till det när man har tid! Jag har så mycket fina vänner i mitt liv som gör allt så mycket bättre. Det är synd att man inte kan ses oftare och några känns det som att de försvinner lite för man är på så olika plan och platser i livet. Jag hoppas att man kan hitta tillbaka till varandra i framtiden för en del vänner saknar jag verkligen. Jag är ju tyvärr lite hopplös som är upptagen med skola, jobb och hästar dygnets alla timmar... Men om 1,5 år är skolan förbi för min del!

Igår red jag endast Diva här ute men åkte hem och red Asta och Princen på kvällen. Jag sov sedan kvar hemma och red de imorse också innan jag åkte tillbaka hit ut. Både Diva och Cara är ridna här ute idag och guldstjärnan för dagen får Diva.

Contendra och Topanga är pysslade med och annars händer det precis lagom mycket för en stund. Landet är så himla bäst. Här är mitt andrum och jag trivs precis som fisken i vattnet. Det är som att andas ut att komma hit och jag fasar redan för dagen då det är dags att flytta hem igen.

Jag vill också hylla de fyra stona som förgyller alla mina dagar. Vilken glädje de ger mig och vad jag älskar livet när de är en del av det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela