Malin Åkerström

En hyllning till de som gör allt för mig

Publicerad 2016-07-23 23:10:24 i Allmänt,

Trots att det har känts tufft i några dagar så har jag haft en fantastisk dag ute på landet eller paradiset som det även kallas. Solen har värmt vår lilla ö och vi har badat, åkt vattenskidor, bastat och självklart har jag tagit hand om hästarna och ridit Diva.

Diva ska hyllas för den fantastiska lilla häst hon är och för hur hon krigar för mig. Idag tog vi en lugnare tur men i alla fall ett par vändor i klätterbacken. Igår var vi på ridbanan och hoppade serier och hon känns så stark och bra nu. Tacksamheten över att få vara hennes ryttare går inte att beskriva med ord.

Mamma och mormor som stöttar mig i med och motgång är livets människor och de allra bästa jag vet. De ser till att allting kommer att lösa sig och säger de att allt löser sig så vet jag också att de kommer att göra allt de kan för att det ska göra det. Tänk om jag ens kunde bli hälften så bra en dag...

Imorgon styr jag min bil mot Dalarna och Virus och hans team för tävling. Jag vet redan nu att dagen kommer bli toppen. Alla i team Virus är en ära att få spendera en dag med.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela