Malin Åkerström

Vardag, hets, häst

Publicerad 2016-01-19 20:44:47 i Allmänt,

Skolan bjöd inte på någon mjukstart igår direkt. En kämpig föreläsning och tenta redan på fredag.. Min hjärna går på lågvarv men nu måste den rivstarta igång igen. 

Jag trimmade på Contendra och red ut på Topanga på kvällen. Mockade och fixade åt de + lilla Cara då. Contendra fick jag till ett bra pass på. Vi tränade på mycket vilket betyder att hon slappnade av relativt fort. Supernöjd med henne och fantastiskt att rida själv i ridhuset klockan 18 en vardagskväll. Topanga behöver man knappt säga något om hon är alltid bäst. 

Idag satt jag kvar 3 timmar i skolan efter vår föreläsning  och pluggade men det är mycket att komma ihåg, förstå och hålla reda på. 

Efter skolan åkte jag och trimmade på Asta och Princen som båda kändes mjuka och fina. 

Mockade åt mina och fixade alla stallsysslor efter A och P men båda vilar idag. Bra för min rygg och för deras veckoplanering. Cara fick ju gå en extra dag i helgen. 

Nu ska vi äta födelsedagsmiddag för min syster som fyller år. Jag känner mig dock väldigt låg men jag vet inte varför. 

<3 dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela