Malin Åkerström

Tiden tickar på

Publicerad 2016-01-08 20:43:38 i Allmänt,

Tiden tickar märkligt nog på trots att Wicky inte finns med oss längre. Eller jo hon finns inom mig i varje andetag jag tar och jag gör mitt yttersta för att hålla henne levande där. Men ändå så känns det som att min tid har stannat. Jag vill att den ska stanna så att hon finns så nära mig som det bara går. För tänk om alla minnen suddas ut med tiden? 

Jag är i fjällen med familjen och familjen Bredberg. Familjen åkte hit i söndags men jag åkte i måndags för att kunna vara med Wicky... Det känns skönt att vara här för här finns ju aldrig hästarna med oss. Men jag vill inte åka hem.. Den där boxen kommer eka tomt och tomrummet efter Wicky kommer bli ännu större. 

Jag är glad att jag fick detta andrum att vara här denna vecka. Jag har min bästa vän här och min fantastiska mamma. Alla andra är också bra förstås men de två är liksom allra bäst. Hade det inte varit för Topanga och Contendra så hade jag stannat här i några veckor till. 


Du är så fin min ängel, jag saknar dig och jag vill inte leva utan dig!! <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela