Malin Åkerström

Tappat flytet

Publicerad 2016-01-12 21:49:51 i Allmänt,

Ingenting flyter på just nu, varken skola, häst eller jobb känns det som. Eller kanske skolan funkar bäst för en gångs skull.. Är i princip klar med min vetenskapliga rapport som ska in på fredag. Men mitt schema ser inte så bra ut med start på måndag så jag är lite bitter över det. 

Igår var jag på middag med Bella, Hanna och Mickan. Riktigt trevligt och roligt att träffa de igen! Idag har jag pratat med Emmie, jag har väldigt bra vänner. 

Contendran var lite stökig igår, galet spänd men blev som vanligt fin även om hörnan med soptunnor i aldrig blev vår vän. Idag skrittade jag ut en vända och red lite lätt på ridbanan i snön. Så sjukt avspänd och fin var hon från start till mål idag. Det gör mig lycklig i hela själen. 

Igår red jag ut på min Topanga också, den vänligaste som finns är hon och finaste också. 

Asta och Princen jobbar också på. Idag travade vi bommar. Asta rider jag mest på trekvartslinjerna för hon vill helst inte det. Men överskottsenergin börjar försvinna efter vilan. 

Börjar få skolångest men det är bara att bita ihop antar jag. Tror att första kursen är lite rolig i alla fall. 

Ni bara ni är de bästa jag vet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela