Malin Åkerström

Superconnie <3

Publicerad 2016-01-28 21:36:56 i Allmänt,

Idag älskar jag pendeltågen minst i hela världen. I två timmar satt jag på pendeln och rörde mig endast till Solna och tillbaka. Det var något stort signalfel så jag kom inte till skolan. Åkte hemifrån vid 07 och landade hos mormor vid 10 för att plugga där istället. I normala fall brukar det ta 30 min att åka till mormor. 

Jag hann plugga i ett par timmar och äta lunch innan jag åkte tillbaka till Väsby för att rida Asta och Princen. Det blev bomjobb idag och Princen är världsmästare på det. Asta håller man mest nöjd, lugn och glad. 

Mina hästar bytte hage idag vilket skapade kaos mellan öronen på Contendra som har varit vild och bråkat med Cara som varken fått dricka eller äta. Stackars liten men när jag kom stod de nöjda och glada vid hölådan i alla fall. 

Contendra var fantastisk att rida idag. Så fin och mjuk och lätt och bra. I vänster varv får hon en 10a på övergångarna!! Höger något sämre men helt okej. När hon är såhär fin så slår det liksom allt annat! Nya skor fick hon också idag. 

Cara var jag ute och tränade lite lydnad med för hand och hon lär sig snabbt. Idag var det inga problem att skritta, trava och stanna bredvid mig. Väldigt roligt det också! 

Såhär avslappnad är hon sällan men som jag tycker om henne! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela