Malin Åkerström

Storm

Publicerad 2016-01-13 22:13:24 i Allmänt,

Denna dag har bjudit på snöstorm!

Jag red Contendra imorse och redan innan jag hann sitta upp så slet hon sig i ridhuset för väggarna lät som de skrek av vinden. Men trots skrikande väggar och snö som blåste in så var hon superfin att rida!! 

Åkte sen och köpte lite grejer jag behöver tills imorgon hoppas jag innan jag åkte till galoppisarna. 

Hoppade studs med både Asta och Princen. Asta trillade jag av idag men det var inte riktigt hennes fel utan mer fel tajming att vara i obalans från min sida. Studsade bra det gjorde hon. Princen också men han är nästan lite för ambitiös. 

Åkte sen och red ut på Topanga i stormen. Vi galopperade i snön som äntligen börjar bli i bra mängd. Superkul men superkallt. 

Åkte sen tillbaka till tendris och fixade lite innan jag åkte hem och tinade upp i ett varmt bad! 

Asta fixade öronvärmare idag ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela