Malin Åkerström

Jag har en egen ängel

Publicerad 2016-01-29 12:13:07 i Allmänt,


25 dagar är inte en så lång tid men utan dig så känns det som en hel oändlighet. Varför var det tvungen att bli såhär? Varför kunde inte du slippa all smärta? Det frågar jag mig själv varje dag men det finns inget bra svar. Inget svar som gör dig rättvisa Wicky. Du förtjänade inte att genomgå allt du fick göra men du förtjänade att få somna in en allra sista gång. Du förtjänade att befrias från allt som gjorde ont och hur ont det än gör i mig så börjar jag mer och mer inse att det var den bästa utvägen för dig. Även om mitt hopp levde in i det sista om att det skulle komma en behandling som skulle räddade dig från allt.

 Wicky det är tomt utan dig. Jag saknar dig och jag längtar efter dig. Om du bara visste hur älskad du är och hur mycket du har tillfört i mitt liv. Jag kommer alltid vara dig evigt tacksam för att jag på din resa genom livet fick chansen att få vara din kompis. För Wicky vi var kompisar, vi var bästa kompisar och vi älskade samma saker du och jag. Saknad är inte lätt men den betyder att jag har fått chansen att ha någon i mitt liv som har gjort ett så stort avtryck och som är värd att sakna. Det är jag lycklig över. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela