Malin Åkerström

Mot skolan..

Publicerad 2016-02-23 08:05:54 i Allmänt,

Kom hem närmare 23 igår så idag är jag aningens trött. Men vi hade det bra igår jag och mina hästar.

Diva vilade igår så jag var bara där och mockade, borstade och fixade foder och så.

Asta och Princen hade jag + lite stallfix där. Agneta är borta i nästan 2 veckor så jag har lovat att hjälp till lite mer. Bra för min stackars plånbok som fick en oförberedd spånräkning på för många tusenlappar här om veckan. 

Kom till mina hästar ganska sent men red både Contendra och Cara i ridhuset. Båda gick bra. Cara har mer energi nu men är lite ofokuserad. Hon vill helst vara på de andra hästarna om hon fick. Men hon är snäll!! Ska aldrig mer underskatta en snäll häst. På Cara skrittar man med lätthet i mörker ner till ridhuset medan Contendra brukar jag välja att gå med för att slippa ligga i dikena på vägen dit. Tendran kändes bra igår och jag har hittat ett sätt som får henne bra även hennes lite mer spända dagar. 

Nu väntar skola hela dagen i Huddinge. Igår var vi i Solna och imorgon är det Solna igen, Förvirrande! Men jag klarade invärtes medicin och geriatrik tentan som jag inte trodde så nu är jag lite glad på skolan trots allt. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela