Malin Åkerström

Life Update

Publicerad 2016-02-28 22:23:40 i Allmänt,

Jag är precis hemkommen efter närmare 16 timmar på tur. Trött är jag också och jag ska snart sova. 

Hästarna drabbades i fredags till galna vildhästar hela högen utom Topanga förstås som var perfekt i vanlig ordning. Men lördag och söndag har de bättrat sig. Contendra är trimmad idag och jag red ut igår. 

Diva reds ut på i fredags och trimmades idag med små kryss. 

Cara red jag ut på i fredags efter en vild start på stallplanen då hon förvandlades till en rodeohäst efter att ha blivit rädd för något. Idag har hon hoppat på morgonen och hon satte ett leende på mina läppar som har stannat där nästan hela dagen. Superfin var hon och inte alls matt längre. 

Asta och Princen reds ut på i fredags och har sen trimmats hela helgen. Asta har vårkänslor tror jag för hon är som ett popcorn och Princen är sitt vanliga jag som liknar Ferdinand. 

Idag höll jag en föreläsning för ponnyryttarna i klubben och jag avslutade med Kvällsplugg och middag hos mormor. Eller jag åkte till stallet och kvällsfixade och fodrade efter det också. 

Min lilla Cara <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela