Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2016-12-02 08:20:23 i Allmänt,

Sista dagen på näst sista veckan på praktiken idag. Helt galet hur veckorna kan swisha förbi så snabbt. Efter att praktiken är helt klar så ska jag plugga som bara den. Jag vill vara klar med mina arbeten som ska lämnas in i början på januari innan jul.

Annars rullar det på. Jag jobbar efter praktiken och rider 2-3 hästar innan jag åker till mina hästar. Cara och Diva trimmas på blandat med uteritter såklart. Cara ska hållas igång i ca en vecka till innan vintervila väntar. Diva har varit superfin att rida ute men inne inte har hon inte varit lika fin. Men vi har trimmat på en hel del i alla fall. Imorgon gör vi vår sista tävling ihop. Jag längtar såklart till tävlingen men jag hatar att det är vår sista. Det gör att jag vill skjuta fram den... Det är så förbaskat svårt att skiljas från någon som betyder så mycket. Det är så svårt att varje dag möta hennes blick som sprider glädje i hela mig och veta att jag inte kommer få göra det mer. Jag älskar henne med hela mitt hjärta.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela