Malin Åkerström

Torsdag

Publicerad 2016-08-11 21:44:26 i Allmänt,

Sista natten i paradiset är på ingång.. Det känns så sorgligt och så tråkigt att vi flyttar hem imorgon. Hem till vardagen som inte är i närheten av så bra som livet här ute. Jag känner mig så nere över att min efterlängtade sommar snart är över..

Denna vecka har jag åkt fram och tillbaka mellan landet och hemma varje dag för jobb och andra besök här och var. Igår lämnade jag landet vid 06 och imorse vid 05 så jag är lagom trött då jag inte sovit så mycket. När jag återvände hit framåt eftermiddagen så slocknade jag totalt i soffan i 1,5 timme. Mamma gjorde detsamma i den andra soffan. Vi vaknade sedan av ett ryck då vi skulle hinna rida innan middagen.

Diva rids på som vanligt och känns super. Cara har jag ridit måndag och onsdag denna vecka ännu så länge. Hon känns precis som när jag slutade innan vilan men ngt mindre lydig bara. Men det är så kul att jobba med henne. Hon är verkligen en fantastiskt rolig individ.

Nu ska jag försöka sova tidigt då avfärd blir vid 06 imorgon igen för att hinna köra hem två hästar innan jag ska jobba och sedan åka tillbaka för att hämta de två sista hästarna. Ponnysarna hann jag köra hem innan jobbet imorse.

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela