Malin Åkerström

Den hektiska vardagen is back

Publicerad 2016-08-18 21:42:35 i Allmänt,

Efter några långa dagar så känner jag mig helt död. Klockan är nu 21.32 och jag är precis klar med ett kämpigt pass med Diva men som var nyttigt och det avslutade bra. Hon är ganska svår den där lilla bruna hästen. Men hon är förlåten för allt i några dagar efter hennes grymma 130cm igår på sundbyholm med ett ner i omhoppningen. Känslan var grym och hon med!

Igår hann jag jobba 4h innan avfärd mot sundbyholm och idag jobbade jag 4h imorse innan jag begav mig söder om stan för att hoppa en av Christophers unghästar på Runsten. Vi åt en sen lunch där mamma och jag innan vi rullade hemåt igen. Med hem hade vi även Maria och Pysen som varit där på läger.

Väl hemma var det dags för Caras genrep inför Champion of the youngsters nästa vecka. Det gick så dåligt då Cara var helt galen idag. Hon har börjat få sitt superfoder igen och sist var reaktionen likadan.. Det tog 40 min innan jag ens kunde galoppera... Men hon avslutade med 4 bra språng så lite nöjd är jag med skitungen.

Nu ska jag packa Hö och fodra innan jag åker hem. Imorgon är schemat fullspäckat igen! Hoppas på snälla hästar så det går smidigt ändå!

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela