Malin Åkerström

Tisdag

Publicerad 2015-09-22 21:58:28 i Allmänt,

Gårdagen bättrade helt klart på sig när jag kom till stallet, började med att rida ut på min prinsessa Topanga. Redan där var min dag helt plötsligt rolig. Red sen Asta och Princen innan jag åkte till mitt stall. Contendra fick jogga en sväng ute och Wicky gick sin promenad på 45min. 

Idag har jag varit i skolan 10-16.15 = hemskt länge. Red Asta och Princen efter och har bara varit och myst med mina tjejer. Mamma gick med Wicky på dagen snäll som hon är och Contendra vilar tråkigt nog. Jag fick istället mocka, borsta och fodra. Mitt lilla stall är så fantastiskt mysigt så jag skulle kunna flytta in dit själv också. 

Imorgon får jag rida lite mer och skoldagen är relativt kort så det är grymt! 

Saknar att träna... :( 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela