Malin Åkerström

Tillbaka till verkligheten

Publicerad 2015-09-21 11:08:38 i Allmänt,

Efter en fullspäckad föregående vecka så är jag otroligt trött och seg i huvudet idag. Kontoret är det som gäller hela förmiddagen och sedan alla 3 stall, längtar dit!  

Helgens tävlingsresultat sög, sämsta helgen på länge faktiskt. Är inte alls nöjd med resultaten men otroligt nöjd med vissa delar. Virus var bäst igår och hade ett fånigt ner i 130cm men en runda som kändes mycket bra. Han är 6 år men så mycket mer stabil än Contendra. Väldigt roligt att få äran att tävla på honom. Hoppas bara att jag kan göra hans resultat rättvisa i 130 klasser då han själv är felfri.

 Contendra hoppade final på sundbyholm igår. Ena halvan var ryckig och medförde 2 ner medan andra halvan var klockren. Tur andra halvan var i slutet på banan så vi fick ett fint avslut.  Hon gav mig återigen en fantastisk känsla i sprången. Jag älskar den där hästen men vi har en lång väg kvar. Men när hon gör så mycket bra och känns så magiskt fin så ger hon mig hopp om framtiden. Hon har så lite rutin och det är lätt att glömma bort. 

Nästa helg är det ingen tävling vilket är hur tråkigt som helst. Men jag ska träna istället, göra ngn superövning och bli bättre, jag måste bli bättre! 


Finaste Virus <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela