Malin Åkerström

Tävling

Publicerad 2015-09-18 22:34:41 i Allmänt,

Här var det inte så många ord skrivna på några dagar. Men schemat har varit hektiskt med skola 9-16, 3-4 Hästar att rida efter det, träningar och Wicky att fixa med. Men det har varit väldigt fina hästar och det gör mig lycklig. 

Asta går som tåget och det gör Princen med även om han i och för sig nästan alltid gör det. 

Topanga hoppade för Lotta igår och gjorde en strålande träning som också var perfekt för henne. 

Contendra har varit fin och idag var vi på sundbyholm och tävlade. Det var mycket fel i klasserna, C har inte hoppat 130 sedan i juni och bara tränat en gång sedan i maj. Men vilken fantastisk häst hon är, felfri och 5a i 120cm efter en runda som jag är mycket nöjd med. I 130 så var det mer blåst = lite mer spänd och på hugget Contendra. Jag klantade mig på två ställen vilket gav mig 2 ner men jag är så himla glad och nöjd över C som hoppade så fint och var bäst. Men så irriterad på mig själv för att jag sög. 


Kärlek till dig 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela