Malin Åkerström

Fredag

Publicerad 2015-09-25 20:18:04 i Allmänt,

Fredag är ju nästan bästa dagen på veckan eftersom det innebär att jag är fri från skolan i 2 dagar. Men denna helg är det ingen tävling och det är ju jätte tråkigt. 

Började dagen hos Topanga vid 07 för att köra henne till Hovis. Hon hade bara en tappsko så det gick fort. Red ut en timme efter det. Vi hade en väldigt rolig tur som vanligt. 

Åkte sedan hem för att plugga men kände mig på tok för låg och trött för att få något gjort.. Hittade ingen motivation alls. 

Gav upp och åkte till mina hästar. Gick en timme med Wicky som hon äntligen har kommit upp i efter en månads skrittande. 

Red sen ut en sväng på Contendra som känns pigg och fin. 

Nu är jag hemma och ska sova tidigt idag. Morgonpasset i stallet imorgon och sen ska jag köra Maria och Pysen på tävling. 

Om det ngn gång kunde bli lättare..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela