Malin Åkerström

Det var mig en regnig dag

Publicerad 2015-09-02 20:44:31 i Allmänt,

Sedan jag flyttade hem från landet för 3 veckor sedan har det inte regnat, idag fick jag i och med regnet en anledning att prova grannstallets ridhus där jag har ridhuskort. Mycket nöjd med det och även om Contendra var lite spänd så var hon också mycket fin. Det här med att rida utan stigbyglar är bra. Hon kommer mer på plats och det går fortare att få henne dit jag vill. Måste vara bättre på det. 

Wickan promeneras en kvart om dagen och är väldigt nöjd över det. 

Topanga har jag hoppat studs på ute i regnet, men på hennes rygg existerar varken dåliga dagar eller dåligt väder. Hon är alltid bäst.

Princen vilar efter i måndags men Asta rids och var mycket pigg igår men lika busig som hon var då var hon fin idag. 

Oscar red jag igår men Maria idag. Hon kommer rida honom mest nu. Jag hoppar på ibland och stämmer av så hans utveckling går framåt. Han fick hoppa studs igår och känns bättre trots kort tid här. 

Idag har jag haft självstudiedag men har jobbat på kontoret. Annars är skolan rätt okej bortsett från att jag reser fler timmar för att ta mig till och från skolan än vad jag spenderar där. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela