Malin Åkerström

Back to school

Publicerad 2015-09-15 07:46:16 i Allmänt,

Sitter på tåget påväg till skolan. När det är skola på agendan är detta en på tok för tidig tid att åka. Har faktiskt åkt en stund och är så trött att jag känner mig som en zombie. 

Igår var det ingen skola utan självstudiedag. Dock pluggade jag i sammanlagt 0 minuter. Men jag var nästan hela dagen på kontoret istället. 
Ska kompensera det med att plugga hos mormor efter skolan idag. 

Red ut med Maria på en superduper pigg och tokig Topanga. Roligaste som finns är att vara ute och busa med henne!

Trimmade sen på två superfina galopphästar. Asta var nästan helt perfekt och Princen var bra som vanligt.

Åkte sedan till mina hästar. Mockade och intervalltränade sedan Contendra på en stubbåker. Gjorde 10 intervaller med skritt emellan. Den där skritten är det absolut svårast att få till men efter 9 intervaller gick även den smärtfritt. Jag galopperade fortare än vad jag någonsin har gjort på henne. Hon tyckte att det var mycket roligt och uppförde sig mycket bra. 

Wicky fick gå sina numer 35 min och det var nästan kolsvart ute så lite mörkrädda var vi (eller bara jag). Fodrade innan jag åkte hem och landade väl hemma strax före 22. 


Detta minne dök upp på Facebook. Sista tävlingen jag gjorde på Wicky innan hon skadades ett par dagar efter.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela