Malin Åkerström

Vilka hästar <3

Publicerad 2015-10-11 21:14:11 i Allmänt,

Dagen började med att Contendra hoppade felfritt i 125cm och blev 8a. Så fin hon var idag och lugn! 

Kollade sen på 135 och 145 vilket såklart var kul. Men sen fick min allra bästa avsluta med att hoppa 115cm. Hon rev ettan men jag är så glad och nöjd. Idag var hon Fantastisk, känslan var grym och jag hade så roligt!! Topanga är svårslagen!

Nu är jag precis hemkommen och såklart lite efter tävlings deppig, jag vill tillbaka, jag vill tävla mer men jag är så glad. Så genuint lycklig efter denna helg. Jag kommer sova som en prinsessa inatt och jag hoppas att mina tjejer sover som superstars för det är vad de är.






Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2015-10-12 08:28:22

Du är en genuin hästtjej o superduktig ryttare så glad att du hjälper oss med galoppisarna/Agneta

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela