Malin Åkerström

Väntar på hö

Publicerad 2015-10-08 20:57:15 i Allmänt,

Sitter i stallet och fryser snart ihjäl.. Men jag väntar på Mattias som ska komma med Hö så jag kan göra påsar och fodra. 

Dagen har bestått av skola hela dagen men stallet hela kvällen. Wicky har fått sin tur och sprang så glatt sina 5min med sin matte hängande efter..

Contendra är trimmad och känns fin. Såklart mycket att jobba på men hon är fin och så himla rolig mitt i allt hennes svåra. 

Jag har förberett så mycket jag kan inför morgondagens avfärd mot Gävle. Det suger dock att jag måste till skolan först men det är bara att stå ut. Sedan blir det helg på absolut bästa sättet. Som jag saknar att ha sådana tävlingar nästan varje helg! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela