Malin Åkerström

Tentadags

Publicerad 2015-10-02 07:35:54 i Allmänt,

Sitter på tåget in till skolan för att skriva denna tenta som jag har drömt mardrömmar om hela natten... Jag hoppas att jag kommer klara den men det känns lite darrigt.

Igår var jag och tränade för Lotta med Contendra. Det gick sådär, vi hade problem med våra svårigheter, logiskt va!? Oxer-räcke kombinationer ogillar vi mycket. Hon gjorde en hel del bra men den där kombinationen var inte lätt och brukar inte vara det heller. Jag kan inte rida henne bra när det är oxer in i en kombination.. Hon har sådan respekt för b-hindret så hon landar lite snabbt och är på bakbommen på A-hindret därför. Men vi har fått en massa tips och träningar att öva detta på. 

I onsdags var jag och hoppade Honey för Lena. Hon hoppade så snällt allt hon skulle. Jag måste se till att lita på henne nu så hon inte blir så snabb i sprången. På söndag blir det tävlingsdebut! 

I övrigt så har jag pluggat! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela