Malin Åkerström

Tävling

Publicerad 2015-10-17 21:52:52 i Allmänt,

Idag har jag kört 6 timmar i bil för att hoppa i ganska exakt 70 sekunder och det är så värt det, flera gånger om faktiskt! Det var Maggan som hoppade en 120 klass i Falun. Pris fixade hon också den där fantastiskt fina lilla mörkbruna hästen. Vilka språng hon gör!!

Innan det så fixade jag mina hästar, morgonfodrade, mockade, släppte ut, red ut på Contendra i dimman och joggade med Wicky hennes 10 minuter + 40 min skritt. Även om ögonen hade svårt att öppna sig imorse så är det så härligt med en morgon i stallet. Jag lyckades på egen hand ta mig över järnvägen också även om C är mycket skeptisk. Fick en härlig känsla på henne idag. Wicky var på hugget idag, jag joggar inte med utan springer!! 

Igår var jag effektiv, hann med skola, plugg hos mormor, Princen, mitt stall och Topanga utan att vara klar runt midnatt. 

Ska försöka sova snart för imorgon väntar så mycket plugg som jag bara orkar. Vet att mitt tålamod inte orkar allt för länge men betydligt längre om jag får vara hos mormor, världens bästa älskade mormor!! 

Det var lite kyligt imorse..

Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela