Malin Åkerström

Måndag

Publicerad 2015-10-12 22:01:00 i Allmänt,

Tillbaka till verkligheten och pendlandet står denna måndag för. Men dagen har inte varit så tokig för det. Först och främst så klarade jag psykologi tentan!!! Woho vad bra det känns. 

Jag slutade skolan runt halv 1 så även det var bra. Red Princen när jag kom hem och han var pigg och glad efter en helgs semester. Jag red nere på ängen idag och jag ska försöka hålla mig borta från ridbanan och ridhuset en period hade jag tänkt.

Åkte sen till Topanga som fick en lätt tur med lite jogging ute. Barbacka red jag också vilket är mysigt. 

Sedan vidare till mina hästar. Mockade och fixade innan jag tog in och började med Wicky. Vi var ute 50 min och travade idag 8 hela minuter. Hon ska komma upp till 10 min denna vecka men jag ska låta henne jogga 8min i tre dagar först så ökningen går långsamt fram. 

Contendra skrittade jag först för hand på grusvägarna och sedan fick hon jogga 5-10 min på lina lite lätt inspänd. Hon var så avspänd och låg i formen vilket var super. Kändes som ett lagom pass efter en tävlingshelg när hon gått ute i 10 timmar också. 



Kommentarer

Kommentera inlägget här
Publiceras ej

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela